Jeg tar utfordringen. Klarer du Ă„ toppe denne skal jeg faktisk kjĂžpe en medalje til deg http://beefjack.com/features/guild-wars-2-beta-hands-on-preview-pc/
Til Potestas, kunne du gidd meg linken til den twitteren?
I kveld skal jeg spille Guild Wars 2 betaen. Gleder meg! Kan imidlertid ikke prate om den fĂžr mandag.
Sjalu? Tror du skal lese litt igjennom fÞr du poster.Problemet er ikke bare at VG har utgitt en bedriten anmeldelse av Guild Wars 2 Betaen, men de har ogsÄ tatt inn kilder som tydeligvis har brytet NDA. Slike folk som den anmelderen er hovedgrunnen til at de velger Ä ha NDA. Folk som rett og slett ser pÄ spillet fra level 1 til 2 og bedÞmmer hele spillet ut ifra det.Til Potestas, kunne du gidd meg linken til den twitteren?
Hei! Det var altsÄ jeg som pratet om GW2, og jeg fÄr nesten gjÞre mitt beste i Ä rette opp kontroversene rundt det jeg har sagt.Jeg har allerede svart pÄ innlegget til Sverre Farnes litt lenger oppe, som forklarer situasjonen rundt evnesystemet bedre. Men det er viktig Ä presisere at jeg skiller mellom kampsystem og evnesystem - sistnevnte har tydeligvis noen spennende elementer ved seg som jeg ikke har fÄtt satt meg inn i, men fÞrstnevnte er rimelig tradisjonelt. Bortsett fra at man tydeligvis kan bytte vÄpen underveis i kampene, og dermed ogsÄ evner (noe jeg fortsatt mener hÞrer til evnesystemet), er det mye som det alltid har vÊrt - det er for eksempel ikke i sanntid, man trykker fÞrst pÄ en fiende og sÄ pÄ en og en tast nÄr man vil bruke en evne av noe slag. Er det en dum ting at evnesystemet er tradisjonelt? Ikke nÞdvendigvis, spesielt ikke nÄr det kobles sammen med et evnesystem som tydeligvis har flere sider ved seg enn jeg oppdaget (igjen, se den tidligere kommentaren min).Igjen mÄ jeg pÄpeke at dette pÄ ingen mÄte var noen anmeldelse, kun et fÞrsteinntrykk som baserte seg pÄ ganske lite spilling som var et resultat av en kort beta og at spillet krasjet flere ganger. NÄr spillet skal anmeldes er det ingen fare for lignende misforstÄelser, for da fÄr man 60 timer eller mer til rÄdighet heller enn 7-8 (eller hvor mye det var jeg fikk brukt).